× Please submit new Bug Reports on GitHub: github.com/Jensen-Technologies/component-creator-issues/issues

Combine fields, basic operations (total, sum, etc)

9 años 4 meses antes #904 por Jaime Arevalo
Hello.
Really nice component.
I have two questions for you:
1. I would like to combine 2 fields from diferent tables and put it in new one view. Could you help me?
2. I have to do basic operations (sum, multiplication, total, etc) from diferent records from my database, some recomendation?
Thank you.
Jaime

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

9 años 4 meses antes #906 por Jaime Arevalo
Respuesta de Jaime Arevalo sobre el tema Combine fields, basic operations (total, sum, etc)
For example.
I have two tables:
First one of minerals and second one information about chemical family and type of mineral.
I have to put in the first view "minerals" the field "Type", for that, I' would like to use foreign Key with a combination of name of chemical family and type of rock for field value and I need to maintain the field key of table for to save in the table minerals.
Could you help me?
Jaime

9 años 3 meses antes #939 por Jaime Arevalo
Respuesta de Jaime Arevalo sobre el tema Combine fields, basic operations (total, sum, etc)
Could you help me?

Tiempo de carga de la página: 0.055 segundos
Gracias a Foro Kunena

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso.